پرسش و پاسخ


?   آیا برای ثبت نام نیاز به ارسال مدارک است؟
خیر , ارائه مشخصات صاحب خط تلفن به صورت شفاهی کفایت میکند.
?   صاحب خط تلفن فوت شده اند آیا میتوان اینترنت ثبت نام کنم؟
بله , کافی است نام و نام خانوادگی صاحب خط را به ما اعلام کنید.
?   من مستاجرهستم و تلفن به نام شخصی است که نمی شناسم , چه باید کرد؟
نام و نام خانوادگی صاحب خط تلفن که روی قبض درج شده را به ما اعلام کنید.
?   خط تلفن به نام شرکت است , چه مدارکی باید ارائه دهیم؟
اگر تلفن به نام شخص حقوقی باشد کافی است نام شرکت و کد اقتصادی را به ما اعلام کنید.
?   از زمان ثبت نام چه مدت زمان می برد تا اینترنت راه اندازی شود؟
حدود 3 تا 4 روز کار ی زمان می برد.
?   من در حال حاضر مشترک شرکت دیگری هستم , چگونه می توانم از خدمات شما استفاده کنم؟
شما ابتدا درخواست جمع آوری سرویس اینترنت خود را به آن شرکت اعلام کنید و سپس ما اینرنت خود را بر روی خط تلفن شما راه اندازی می کنیم.
?   آیا در صورت دریافت اینترنت تلفن اشغال می شود؟
خیر , شما می توانید همزمان از تلفن و اینترنت استفاده کنید.
?   خط تلفن از نوع فیبر نوری است , آیا می توانم اینترنت دریافت کنم؟
خیر , پیشنهاد ما برای شما سرویس های  وایمکس و وایرلس است.
?   آیا از مودمی که قبلا از شرکت دیگری تهیه کردم میتوانم استفاده کنم؟
بله این امکان وجود دارد.
?   مزیت شما نسبت به سایر شرکت ها از نظر تعرفه قیمت چیست؟
داشتن طرح های تشویقی و متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا  بنا به نیاز های مختلف کاربران
?   چگونه اکثر نقاط تهران تحت پوشش اینترنت گروه دات نت است و چرا در سایر شرکت ها چنین نیست؟
به این دلیل که گروه دات نت متشکل از چندین شرکت است که علاوه بر داشتن تعداد بالای پورت آزاد اینترنت مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار داده.